Home Kosten uitvaart

- Kortingen

- Kosten uitvaart

- Bijverzekeren

Om een idee te geven van de verschillende kosten waarmee u tijdens het regelen van een uitvaart rekening moet houden, hebben wij een overzicht samengesteld. Dit overzicht is niet uitputtend. Daarnaast zijn onderstaande kosten een indicatie. De werkelijke kosten zijn geheel afhankelijk van uw eigen wensen en keuzes.

De kosten van een uitvaart of crematie hangen geheel af van uw wensen, maar voor een normale uitvaart of crematie moet rekening gehouden worden met een bedrag tussen de € 3000,- en € 4000,- voor leden (dit is zonder de kosten voor een graf of monument).

Enige vergelijkingen van de kosten van leden t.o.v. niet leden.

leden   niet leden

Uitvaartverzorging   € 850,-   € 950,- tot € 1500,-

Aula (per dag)   € 50,-   € 90,-

Controle aula   Gratis   € 20,-

Verenigingskosten   Gratis   € 250,-

Dragers p.p.   € 50,-   € 60,-

Grafmarkering   Gratis   € 35,-

Korting advertenties   12%   geen korting

Grafkist   15%   geen korting

Drukwerk   10%   geen korting

Bloemen   10%   geen korting

Grafdelven plaatselijke
begraafplaatsen
  Kosten worden rechtstreeks door beheerder gefactureerd

Zoals u ziet kunnen de kortingen behoorlijk oplopen, tot wel 50% al naar gelang waar u gebruik van maakt. Voor € 18,- per jaar helpt u ons en uzelf, en omdat we de commercie buiten de deur houden hebben we het streven voor u de juiste condities te realiseren. Dus stel niet uit, maar ga je nu aanmelden als lid.

Indien u lid wilt worden kunt u zich aanmelden bij de ledenadministratie (zie weblinks en formulieren).
Vergeet daarbij niet uw (pasgeboren) kind(eren) aan te melden !!

Ledenadministratie:
Dhr. D. Schreiber Suderstasjonsstrjitte 14 9271 HB De Westereen
Tel. 0511-442811 E-mail: klik hier.

Niet-leden betalen een extra bedrag omdat ze gebruik maken van de vereniging terwijl ze geen lid zijn. De meerkosten bij het niet lid zijn kunnen oplopen tot ca. € 1500,-