Home Kortingen

- Kosten uitvaart

- Bijverzekeren

Ledenkorting

De ledenkorting bedraagt ingaande 1 januari 2024 € 750,00. Dit betekent dat u € 750,00 korting krijgt op de uitvaartkosten. Ook kortingen bedongen bij leveranciers komen ten goede van de leden !!
Totale verrekening ten gunste van de familie kunnen oplopen tot ca. €1500,- al naar gelang volume uitvaart en de wensenlijst !!

De rekeningen van de uitvaart dienen allemaal naar het bestuur gestuurd te worden. Deze verzamelt ze en betaalt ze. Vervolgens krijgen de nabestaanden een overzichtelijke totaalrekening, minus de ledenkorting. Het duurt ongeveer 4 weken voordat alle rekeningen bij de vereniging zijn binnengekomen en de totaalfactuur kan worden gestuurd.

De ledenkorting en de contributie worden ieder jaar tijdens de jaarvergadering vastgesteld voor het jaar daarop.

Indien u na uw 18de verjaardag lid wordt, of op een oudere leeftijd instapt: vraag bij het bestuur naar de condities.

Niet-leden betalen een extra bedrag omdat ze gebruik maken van de vereniging terwijl ze geen lid zijn. De meerkosten bij het niet lid zijn kunnen oplopen tot ca. € 1500,-