Home Kortingen

- Kosten uitvaart

- Bijverzekeren

Ledenkorting

De ledenkorting bedraagt in 2016 € 650,00. Dit betekent dat u € 650,00 korting krijgt op de uitvaartkosten. Ook kortingen bedongen bij leveranciers komen ten goede van de leden !!
Totale verrekening ten gunste van de familie kunnen oplopen tot ca. €1500,- al naar gelang volume uitvaart en de wensenlijst !!

De rekeningen van de uitvaart dienen allemaal naar het bestuur gestuurd te worden. Deze verzamelt ze en betaalt ze. Vervolgens krijgen de nabestaanden een overzichtelijke totaalrekening, minus de ledenkorting. Het duurt ongeveer 4 weken voordat alle rekeningen bij de vereniging zijn binnengekomen en de totaalfactuur kan worden gestuurd.

De ledenkorting en de contributie worden ieder jaar tijdens de jaarvergadering vastgesteld voor het jaar daarop.

Indien u na uw 18de verjaardag lid wordt van de vereniging geldt een staffel: Hoe ouder u bent, hoe geringer het bedrag van de ledenkorting. Bent u 65 jaar of ouder dan kunt u ook lid worden, maar dan moet u wel een inkoopbedrag van € 181,50 voldoen zonder recht op de ledenkorting maar wel met de vele andere voordelen !

19-20 jaar 100% (na betaling van achterstallige contributie)
20-25 jaar 92%
26-30 jaar 81%
31-35 jaar 64%
36-40 jaar 50%
41-45 jaar 39%
46-50 jaar 30%
51-55 jaar 23%
56-60 jaar 18%
61-65 jaar 13%

U kunt er echter ook voor kiezen om d.m.v. het betalen van een relatief gering instapbedrag , ook op latere leeftijd, in aanmerking te willen komen voor een 100% ledenkorting.

Niet-leden betalen een extra bedrag omdat ze gebruik maken van de vereniging terwijl ze geen lid zijn. De meerkosten bij het niet lid zijn kunnen oplopen tot ca. € 1500,-