Home Aula

De aula is in een huiselijke sfeer ingericht. Een goed luchtbeheersingssysteem in combinatie met het werken met veel licht en een mooie, bosrijke wandbekleding is er een rustige sfeer. Recent zijn er nieuwe kozijnen, ramen en deuren gekomen, een nieuwe vloer, een nieuw systeem plafond en heeft alles een lichtere uitstraling gekregen. Er is een ruime entree, een koffie/thee hoek, en een invalidetoilet.

Tijdens een opbaring krijgen familieleden een sleutel van de aula waarmee het mogelijk is om op elk moment van de dag of nacht, zonder tussenkomst van de uitvaartverzorg(st)er, hun dierbare te bezoeken. De overledene is dan wel niet thuis, maar wel dichtbij. Tevens is er een aparte (spoel-)ruimte voor extra koeling en speciale behandelingen. Mocht het nodig zijn, voor condoleantie of anders, dan kan gebruik worden gemaakt van de aaneengesloten lokalen van de PKN.

Indien de overledene wordt begraven op tegenover liggende Bijzondere Begraafplaats dan is rouwvervoer niet nodig.

De tarieven voor het gebruik van de aula zijn:

Voor leden per dag € 50,00
Voor niet leden per dag € 90,00

Sleutelbeheer en informatie aula : 06 22 569 734 of 06 33 737 406.

Foto's: Evert de Vries / 112Zwaagwesteinde